۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱
همکار افتخاری تایرنیوز شوید

مخاطبان تایرنیوز می توانند با درج نظرات و سوژه‌های پیشنهادی خود، همکار افتخاری تایرنیوز شوند.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، با مطالعه هر خبر، همان لحظه عکس العملی در ذهن مخاطب تداعی شده و ذهن او در زمینه محتوای خبر فعال می شود.

بر این اساس، شایسته است همراهان همیشگی تایرنیوز، در همان لحظه از ذهن فعال خویش بهره مند شده، به پایین صفحه خبر مراجعه و نظرات خویش را در مورد خبری که ملاحظه نموده‌اند، منعکس کنند تا با این عکس العمل، دست اندرکاران و هیات تحریریه تایر نیوز را همراهی نموده و آنها را در بهبود عملکرد خود، یاری رسانند.

در واقع، لازمه ارتقای خبرها، ابراز عقیده مخاطبانی است که خبر را جالب، تکراری، ناقص یا  بی فایده می‌دانند و پیشنهاد می‌دهند با افراد دیگری که تخصص لازم را دارند، در این زمینه گفتگو شود.

در نهایت، دهها نظر دیگر که همان لحظه به ذهن مخاطب رسیده، با دست اندرکاران پایگاه خبری یا خبرگزاری ها در میان گذاشته می‌شود.

نکته دیگر؛ اعلام پیشنهادهای مخاطبان در جهت بهبود خبرها و پیشرفت خبری است. مخاطبان هنگام مطالعه خبرها، سوژه‌هایی به ذهنشان می‌رسد که به نظرشان ِشایسته است، آنرا منتقل کنند. جای انتقال ایده‌های آنها  درج در ذیل خبر است؛ ضمن اینکه یکی از وظایف دبیران و سردبیران رسانه های برخط، ملاحظه و دقت در نظرهای مخاطبانی است که پایگاه خبری را، از آن خود دانسته و ذیل خبرهای آن، نظرشان را درج می‌نمایند.

معمولا در رسانه‌ها، در جهت احترام به مخاطبانی که رسانه را از خود دانسته و نظر خود را ثبت می‌نمایند، یکی از همکاران باسابقه و متخصص، خود را مسئول مطالعه و بررسی نظرات مخاطبان کرده ‌و تمامی نظراتی که مخاطبان نوشته اند، به دقت مطالعه و تقسیم بندی می کند. بخشی از نظرات را ذیل خبر منتشر کرده، با مخاطبان به مشارکت می گذارد تا نظرشان را با دیگر مخاطبان به مشارکت بگذارند.

بخشی از نظریه ها به عنوان سوژه، برای تحریریه ارسال می شود تا پیرامون آن کار جدی صورت گیرد، بخشی از اظهارنظرها تذکر است که به مسئولان امر منتقل خواهد شد؛ بخشی از اظهارنظرها سؤالی است که لازم است به نویسنده پاسخ داده شود. در این موارد در صورتی که مخاطب ایمیل خود را نوشته باشد، پاسخ سؤال و نظریاتش از طریق ایمیل داده خواهد شد.

بااین توصیف‌ها که تکرار دانسته‌های مخاطبان عزیز بود، اعلام می‌ دارد پایگاه خبری تایر نیوز در نظر دارد  با مخاطبان خود، ارتباط دوطرفه برقرار کرده و بخش کامنت ها و اظهار نظرهای مخاطبان را فعال نموده و به مطالعه و بهره مندی از اظهار نظرهای مخاطبان پرداخته و نسبت به ارسال آن در سایت و برقراری ارتباط دوطرفه اقدام نماید.

 در عین حال مخاطبان می‌توانند خبرها و یادداشت های خود را برای انتشار در تایر نیوز به ایمیل تایرنیوز am.tirenews@gmail.com ارسال نمایند.

تایر نیوز خبرها و یادداشت های مخاطبان وخبرنگاران افتخاری تایر نیوز را به نام خودشان منتشر خواهد کرد.

کد خبر 540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha