رشد تقاضای تایرهای اسکوتر و موتور سیکلت در خاورمیانه تا ۲۰۳۰

تا سال ۲۰۳۰ تقاضا برای تایرهای مورد استفاده در اسکوترها و موتورسیکلت ها در منطقه خاورمیانه افزایش می یابد که دلیل آن نیز حرکت لجستیک سبک به سمت استفاده از این ابزارهاست.

به گزارش تایرنیوز به نقل از marknteladvisors مطالعه بازار تایر دو چرخ خاورمیانه نشان می دهد تا ۲۰۳۰ تایر اسکوتر و موتور سیکلت سهم بازار قابل توجهی را در منطقه خاورمیانه به خود اختصاص خواهد داد. اسکوترها به طور فزاینده ای توسط شرکت های لجستیک برای تحویل محصولات به مصرف کنندگان استفاده می شوند، زیرا آنها محصولات را با سرعت بیشتری نسبت به وسایل نقلیه تجاری مانند وانت و کامیون ها عرضه می کنند.

شهرهای بزرگ کشورهای خاورمیانه با مشکلات ترافیکی مواجه هستند و در نتیجه تحویل به موقع محصولات مورد نظر به چالشی برای شرکت های لجستیک تبدیل می شود. بنابراین، این شرکت‌ها از خودروهایی استفاده می‌کنند که برای طی کردن مسافت‌های طولانی تر با سرعت ثابت مناسب هستند و راندمان عملیاتی آن‌ها حتی در زمان تراکم ترافیک بالاتر است.

از این رو، به دلیل میزان ساییدگی و پارگی بالای لاستیک در بخش لجستیک برای ارائه‌دهنده خدمات لجستیک ضروری است که از تعویض به موقع تایرها برای حفظ کارایی عملیاتی دو چرخ اطمینان حاصل کند. در نتیجه، این امر نیاز به تایرهای جایگزین را به ویژه برای اسکوترها و موتورسیکلت ها افزایش می دهد و سهم بازار آنها را در بازار تایر دو چرخ خاورمیانه افزایش می دهد.

از سوی دیگر کشورهای خاورمیانه دارای هزینه های نیروی کار بالاتر و نیروی کار غیر ماهر هستند که به همین دلیل، دارای واحدهای تولیدی دو چرخ کمتری هستند.

تعداد محدود واحدهای تولیدی منجر به کاهش سهم بازار تایر دو چرخ خاورمیانه می شود. علاوه بر این، شرایط آب و هوایی نامناسب مانند دمای بالا، هوای مرطوب و غیره باعث فرسودگی بیشتر لاستیک می شود. بنابراین، افراد در این کشورها باید از تعویض منظم لاستیک برای حفظ عملکرد روان وسایل نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

علاوه بر این، خودروهای دو چرخ به عنوان یک انتخاب حمل و نقل محبوب در حال ظهور هستند. در نتیجه، نسل جوان در این کشورها به سرعت از موتور سیکلت و اسکوتر برای سفر در مسیرهای کوتاه و طولانی استفاده می کنند. محبوبیت روزافزون و استفاده رو به گسترش از خودروهای دوچرخ همچنان نیاز به تعویض لاستیک معمولی را افزایش می دهد و رشد بازار را سبب می شود.

کد خبر 609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha