همکاری نووا موتور اسپرت با رالی کراس فرانسه/ آیا نووا به انتخاب برتر مشتریان تایر دنیا تبدیل خواهد شد؟

نووا موتور اسپرت، برندی در زمینه تایر که تایرهای «آوون موتور اسپرت» (Avon Motorsport) را تولید می‌کند، حامی اصلی مسابقات رالی کراس فرانسه ۲۰۲۴ شده است؛ مسابقاتی ۹ مرحله‌ای که این دوره از آن از ۲۵ می در جنوب غربی فرانسه آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار تایر نیوز، نووا موتور اسپرت، برندی در زمینه تایر که تایرهای «آوون موتور اسپرت» (Avon Motorsport) را تولید می‌کند، حامی اصلی مسابقات رالی کراس فرانسه ۲۰۲۴ شده است؛ مسابقاتی ۹ مرحله‌ای که این دوره از آن از ۲۵ می در جنوب غربی فرانسه آغاز شده است. این شرکت اعلام کرده است که این همکاری تعهد آن‌ها به رالی کراس و هدفشان برای تبدیل‌شدن به انتخاب برتر مشتریان تایر در موتور اسپورت جهانی را نشان می‌دهد.

نووا موتور اسپورت در این همکاری علاوه بر حفظ تأمین تایرهای موفق ACB۱۱ برای رالی کراس، به کار بر روی تایرهای جدید ادامه خواهد داد.

«جیمز ویکلی» مدیر تجاری نووا موتور اسپرت در این باره می‌گوید: «ما خوشحالیم که حامی اصلی مسابقات رالی کراس ۲۰۲۴ فرانسه هستیم. این سری مسابقات به‌عنوان یکی از بهترین مسابقات اتومبیل‌رانی در اروپا شناخته می‌شود و به‌راستی هم همین‌طور است.»

نووا موتور اسپورت در حال ساخت یک مرکز جدید برای تحقیق، توسعه و تولید در کارخانه خود در پرتغال است تا در سال میلادی جاری آزمایش تایرهای رالی کراس خود را در این مرکز جدید آغاز کند.

یک مقام ارشد رالی کراس فرانسه به نام «ژان‌ژاک بنزت» درباره این همکاری می‌گوید: «نووا موتور اسپورت شاید نام جدیدی در مسابقات اتومبیل‌رانی باشد، اما اعضای تیم آن در رالی کراس فرانسه شناخته شده و محترم هستند. ما مشتاقانه منتظر همکاری با نووا موتور اسپورت هستیم تا هیجان مسابقات را برای همه افزایش دهیم.»

این همکاری چهارمین همکاری نووا موتور اسپورت در مسابقات اتومبیل‌رانی است. آن‌ها پیش‌ازاین در RallyX، مسابقات تاریخی Peter Auto و مسابقات British Hillclimb شرکت کرده‌اند. این برند همچنین از طریق شبکه فروش جهانی خود در چندین مسابقه اتومبیل‌رانی دیگر در سرتاسر جهان حمایت کرده و به شرکت‌کنندگان آن خدمات می‌دهد.

کد خبر 649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha