همکاری جدید پیرلی با آئودی کلید خورد/ پیرلی برای نسخه جدید آئودی تایر می سازد

شرکت تایرسازی «پیرلی» با آئودی اسپرت همکاری می‌کند تا دو مدل تایر برای آئودی (RS ۴ Avant Edition ۲۵ Years) بسازد، خودرویی که به مناسبت سالگرد خودروی اسپرت RS ۴ ساخته خواهد شد و تنها با ۲۵۰ نسخه در اروپا عرضه می‌شود.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، این خودرو با تایرهای (P Zero Corsa) پیرلی عرضه خواهد شد، که تایرهای با عملکرد بالا هستند و برای رانندگی اسپرت با کشش، راحتی و کنترل بالا طراحی شده‌اند. پیرلی همچنین یک کیت ویژه پیست با تایرهای (P Zero Trofeo RS) ارائه خواهد کرد که از فناوری سایبری سیستم کنترل آدرنالین پیرلی برخوردار است.

تایرهای P Zero Trofeo RS برای استفاده در خیابان هم مجاز هستند و از مزایای آن‌ها می‌توان به پایداری، مقاومت در برابر فشار، چسبندگی و یکنواختی در پیست اشاره کرد. این تایرهای سفارشی برای نسخه ویژه RS ۴ دارای حسگرهای سایبری هستند که وضعیت تایر و شرایط رانندگی را کنترل کرده و اطلاعات مربوطه را از طریق یک اپلیکیشن که در تلفن‌های همراه هوشمند نصب می‌شود، به راننده ارسال می‌کنند.

پیرلی می‌گوید سیستم کنترل آدرنالین در واقع متشکل از این تجهیزات است و در کنار آن از یک یک ماژول GPS دقیق هم استفاده می‌کند. به گفته این تایرساز ایتالیایی، در طول رانندگی در پیست حسگرها و ماژول‌های به‌کار رفته در لاستیک با کمک داده‌های جی‌پی‌اس عملکرد راننده را بررسی کرده و با اندازه‌گیری زمان رانندگی، بهترین مسیر را برای راندن

در پیست مسابقه محاسبه می‌کنند. بعدها رانندگان می‌توانند با بررسی این داده‌ها، مهارت‌های خود را بهبود بخشند.»

این تایرها همچنین در صورت نیاز پیام‌هایی مشابه مسابقات فرمول یک را به راننده مخابره می‌کنند، پیام‌هایی مانند نیاز به گرم کردن تایرها و یا فرارسیدن زمان مراجعه به «پیت».

کد خبر 655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha