بی ام و سری ۷ با تایرهای پیرلی به بازار آمد

 شرکت تایرسازی «پیرلی»  و شرکت خودروسازی «بی‌ام‌و»  لاستیک‌های جدید P Zero Winter ۲ را برای بی‌ام‌و سری ۷تولید کردند، تایرهایی که تاییدیه مقاومت چرخشی پایین را دارا بوده و به ماشین‌های برقی کمک می‌کنند برد بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، بی‌ام‌و لاستیک‌های خاصی برای ماشین‌های خود می‌سازد تا سطح بالایی از استانداردهای کیفیت و فناوری را رعایت کند.

این لاستیک‌ها نشان ستاره بی‌ام‌و دارند که نشان‌دهنده عملکرد و ایمنی بالای آن‌هاست؛ امری که با استراتژی Perfect Fit پیرلی همخوانی دارد. پیرلی در این استراتژی سعی دارد لاستیک‌های مناسب و منحصربه‌فردی برای مدل‌های خاص ماشین تولید کند.

لاستیک‌های زمستانی معمولاً باعث می‌شوند ماشین‌ها انرژی بیشتری مصرف کرده و برد کمتری داشته باشند، زیرا لزوم آمادگی تایرها برای برف و جاده‌های خیس نیازمند ترکیبات و طرح‌های آج خاصی است که مقاومت چرخشی و در نتیجه انرژی مصرفی را افزایش می‌دهد.

لاستیک‌های جدید پیرلی برای سری ۷ بی‌ام‌و به کاهش این مشکلات کمک کرده و برد خودروها را نسبت به تایرهای زمستانی معمولی، تا ۵۰کیلومتر افزایش می‌دهند، زیرا در ترکیب آج آن‌ها و فناوری مواد به کار رفته در تایرها پیشرفت‌هایی حاصل شده است.

این دو شرکت همچنین تا حد امکان از مواد تجدیدپذیر استفاده کرده و انتشار دی‌اکسیدکربن در کارخانه‌های خود را کاهش می‌دهند.

لاستیک‌های P Zero Winter ۲ برای سری ۷ بی‌ام‌و در آگوست ۲۰۲۴آماده خواهند شد و بی‌ام‌و اعلام کرده این فناوری را در مدل‌های دیگر خود نیز استفاده خواهد کرد.

کد خبر 679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha