میشلن برای هفتمین سال متوالی با ارزش ترین و قوی ترین برند تایر شد

موسسه ارزیابی برند انگلیسی «برند فایننس» شرکت تایرسازی «میشلن» را برای هفتمین سال متوالی، به عنوان باارزش‌ترین و قوی‌ترین برند تایر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، موسسه ارزیابی برند انگلیسی «برند فایننس» شرکت تایرسازی «میشلن» را برای هفتمین سال متوالی، به عنوان باارزش‌ترین و قوی‌ترین برند تایر اعلام کرد. پس از میشلن، شرکت‌های تایرسازی بریجستون، کانتیننتال، گودیر و دانلوپ در کنار هم پنج شرکت برتر تایرسازی جهان را تشکیل داده‌اند.

این خبر در نمایشگاه تایر «کلن» اعلام شد که هفته گذشته در جریان بود. برند فایننس ارزش میشلن را ۷.۸۷ میلیارد دلار اعلام کرد و به پایداری آن اشاره کرد که توانسته علیرغم کاهش فروش در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و بازار جایگزین، آن را حفظ کند.

در بخش شاخص قدرت برند (BSI)، میشلن نمره ۸۵.۶ از ۱۰۰ را کسب کرد که بالاترین نمره در این بخش است. البته به دلیل کاهش درآمد پیش‌بینی‌شده میشلن، ۲.۵ امتیاز از این نمره کم شد.

این موسسه ارزیابی برند انگلیسی همچنین به نوآوری‌های میشلن و برندهای دیگر مانند بریجستون و گودیر در توسعه تکنولوژی تایرهای بدون هوا اشاره کرد که در برابر پنچری و سوراخ شدن آسیب‌پذیر نیستند و عمر بیشتری دارند.

میشلن در سال‌های گذشته در حوزه تایر همواره به عنوان برند برتر شناخته شده است، درست مانند دیگر شرکت‌های برتر جهان از جمله استارباکس، نایک و لگو که همگی در حوزه‌های فعالیت خود بهترین عملکرد را داشتند.

برند فایننس قدرت برندها را با استناد به میانگین امتیاز آن‌ها در حوزه‌های مختلف ارزیابی می‌کند، حوزه‌هایی مانند سرمایه‌گذاری در بازاریابی، ارزش سهام و عملکرد تجاری است. در تعیین امتیازها بیش از ۱۵۰ هزار نفر در ۴۱ کشور جهان نقش داشته‌اند.

امسال ارزش برند بریجستون ۸% افزایش یافت و به ۷.۶۲ میلیارد دلار رسید. ارزش کانتیننتال ۱۳% افزایش یافت و به ۴.۶۶ میلیارد دلار رسید، در حالی که ارزش گودیر ۱۱% کاهش یافت و به ۱.۹۹ میلیارد دلار رسید. ارزش دانلوپ هم با کاهش ۲ درصدی به ۱.۹۸ میلیارد دلار رسید.

بریجستون امسال با قیمت مواد اولیه و تورم چالش‌هایی داشت، اما در مدیریت انعطاف‌پذیری عرضه محصولات خود عملکرد مطلوبی داشت.

کانتیننتال نیز در آشنایی نام برند و شهرت جهانی عملکرد خود را بهبود بخشید و به لطف تایرهای سازگار با محیط زیست خود به نام UltraContact NXT به امتیاز ۷۹.۱ از ۱۰۰ دست یافت.

برند فایننس تحقیقات سالانه‌ای را در مورد بیش از ۶۰۰۰ برند در ۴۱ کشور و ۳۱ بخش انجام می‌دهد، از جمله ۴۰ برند تایر در کشورهایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا، انگلستان، ایالات متحده، چین، هند، ژاپن، کره جنوبی و تایوان.

کد خبر 680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha