ساختار ستاد تنظیم بازار تغییر کرد /تولید تایر خودرو به ویژه در اندازه ۱۳ افزایش یافت

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه ساختار ستاد تنظیم بازار تغییر کرده است، گفت» تولید تایر خودرو به ویژه در اندازه ۱۳ افزایش یافته و واردات محصولات دارای کمبود هم با رشد سه برابری به یک میلیون رسید.

به گزارش تایرنیوز به نقل از پایگاه خبری بورس پرس، علیرضا شاه میرزایی معاون خدمات و بازرگانی وزارت صنعت از تغییر ساختار ستاد تنظیم بازار خبر داد و گفت: ریاست این ستاد آن از معاون اول رئیس جمهور به وزیر صنعت تغییر کرده و امروز هم اولین جلسه ستاد تنظیم بازار با ریاست جدید برگزار و انتظار می رود با توجه با اختیارات وزارت صنعت، دخالت های بیشتری در تنظیم بازار انجام شود.

وی ادامه داد: تولید تایر خودرو به ویژه در اندازه ۱۳ افزایش یافته و واردات محصولات دارای کمبود هم با رشد سه برابری به یک میلیون رسیده است. شرکت های خودرو ساز باید به جای قرار دادهای یک طرفه، محصولات را بر اساس ضوابط فنی به فروش برسانند. فروش اینترنتی یا غیراینترنتی هم باید توسط خودرو سازان انجام شود.

براساس این گزارش، ستاد تنظیم بازار متشکل از مسئولان ارشد اجرایی ملی، استانی و محلی بوده که در سطوح مختلف و به فراخور زمان با محوریت وزارت صنعت، تشکیل جلسه می دهد و بر قیمت کالا و خدمات نظارت دارد.

کد خبر 682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha