بازار رو به رشد شاسی بلندها

اگر یک فروشنده تایر هستید، احتمالاً متوجه افزایش تعداد خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور شده‌اید و موجودی فروشگاه شما نیز احتمالاً با این افزایش تطابق پیدا کرده و بی‌شک کارکنان خود را برای ارائه خدمات با این خودروها آموزش داده‌اید.

به گزارش خبرنگار تایرنیوز، شاید فکر کنید یکی از دلایل اصلی افزایش مراجعه خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور برای تعویض لاستیک، کاهش مصرف سوخت است؛ اما باید گفت این دغدغه بیشتر در بین قطعه‌سازان مطرح است تا رانندگان. چیزی که مشتریان را برای تعویض تایر به فروشگاه شما می‌آورد، توجه مشتریان به طول عمر تایرها و عملکرد خوب آن‌ها در تمام فصول سال است. بااین‌حال، نباید از بهره‌وری بهینه سوخت هم غافل شد.

تولیدکنندگان تایر در حال ابداع روش‌های جدیدی هستند تا تایرهایی بسازند که بدون سایش سریع یا ازدست‌دادن عملکرد، سوخت کمتری مصرف کنند. یکی از فناوری‌های اصلی در این حوزه استفاده از ترکیبات با مقاومت چرخشی پایین است. بااین‌حال، عوامل بسیاری بر بهره‌وری سوخت یک تایر تأثیر می‌گذارند، مانند فناوری و نحوه ساخت، شکل و ویژگی‌های آیرودینامیک آن.

علاوه بر صرفه‌جویی در سوخت، مشتریان این خودروها خواهان سواری راحت، طول عمر طولانی و عملکرد خوب هستند. آن‌ها سواری نرم و بی‌صدا، عملکرد خوب در شرایط مرطوب و تایرهای قوی و با دوامی می‌خواهند و باید در نظر داشته باشید که خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور، خودروهای کاربردی محسوب می‌شوند. این خودروها بیشتر از خودروهای سدان و هاچبک با مسیرهای چالشی مواجه می‌شوند و این بدین معناست که هنگام ارائه خدمات به مشتریان خود، باید استحکام و طول عمر تایرها را در نظر داشته باشید.

مدل‌های مختلفی از این خودروها وجود دارند، پس فروشندگان تایر باید به‌خوبی با ملزومات هر خودرو، نحوه رانندگی مشتری و استفاده موردنظر خریداران آشنا باشند. به‌احتمال زیاد، مشتری‌ها پیش از ورود به فروشگاه شما به‌خوبی از نیازهای خود مطلع هستند و کافی است کمی وقت صرف کنید تا با دانستن نیازهای مشخص مشتریان، بهترین تایر را به آن‌ها معرفی کنید.

کد خبر 686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha